Kaip pasamdyti skaitmeninės rinkodaros agentūrą

Mes suprantame, kad vadovauti įmonei yra didelis iššūkis. Norėdami efektyviai spręsti iššūkius turite protingai organizuoti savo laiką bei nuspręsti ką galite atlikti patys, o kokius procesus patikėti kitiems. Rasti tinkamą ekspertą, kuris pateisintų Jūsų lūkesčius gali atrodyti sunkus darbas, todėl skaitmeninės rinkodaros agentūros Read specialistai sutiko pasidalinti patarimais padėsiančiais Jums atrasti tinkamą partnerį.

1 žingsnis. Supraskite savo įmonės poreikius

Kokie yra Jūsų įmonės tikslai? Svarbu suprasti kokių rezultatų norite pasiekti. Tai gali būti pritraukti klientai, prekės ženklo žinomumas ar įžengimas į naują rinką. Kai jau žinote tikslą galite jį konkretizuoti:

  • Kiek klientų per mėnesį norėtumėte pritraukti?
  • Kiek lankytojų svetainėje norėtumėte sulaukti?
  • Kiek parodymų per mėnesį norėtumėte turėti?

Tikslai turi būti pamatuojami (kiekybiškai arba kokybiškai), įgyvendinami bei laike apibrėžti.

2 žingsnis. Sudarykite trumpą agentūrų sąrašą

Nusistatę tikslus galite pradėti ieškoti Jums tinkamos agentūros. Toliau pateikiame tris strategijas kaip tai padaryti.

Paklauskite savo komandos

Galbūt kas nors iš jūsų komandos narių, eidamas ankstesnes pareigas, dirbo su profesionaliu rinkodaros paslaugų teikėju. Paklauskite kolegų, ar kas nors gali pasidalyti kontaktais.

Paklauskite kitų įmonių

Taip pat galite pasidomėti ir surasti nekonkuruojančių įmonių, su kuriomis bendraujate ir kurios, atrodo, gerai vykdo rinkodarą. Jei negalite rasti įmonių iš tos pačios nišos, paieškokite kitų įmonių, kurios susiduria su panašiomis problemomis.

Paklauskite Google

Kai pirmi du žingsniai nepasiteisina lieka griebtis Google paieškos. Susisiekite su keliomis įmonėmis ir turėkite susitikimą (galima per Google meet).

3 žingsnis. Išsiųskite tą pačią užklausą

Išsiųskite visoms agentūroms tą patį dokumentą su Jūsų lūkesčiais ir tikslais. Būtinai įtraukite visus klausimus, į kuriuos norite, kad potencialus rinkodaros partneris atsakytų – apie jo siūlomą sprendimą, rinkodaros planą, terminus, kainų ir mokesčių struktūrą, sutarties sąlygas ir kt. Surinkus visus atsakymus Jums bus daug lengviau priimti sprendimą.

4 veiksmas. Išsirinkite agentūrą

Kai turite kelių agentūrų atsakymus galite išsamiau panagrinėti agentūras. Toliau pateikiame svarbiausius dalykus į kuriuos būtų verta atkreipti dėmesį.

Internetinė rinkodara

Pirmiausia pažiūrėkite, kaip jos reklamuojasi internete. Jei socialinės žiniasklaidos rinkodaros paslaugas siūlanti agentūra mažai veikia Facebook ar kitose platformose, tai gali būti blogas ženklas. Agentūros turėtų ne tik reklamuoti savo paslaugas, bet ir reklamuoti save bei kurti turinį, kad įgytų pasitikėjimą ir patikimumą.

Ieškokite įmonių, kurios turi gerų atsiliepimų (juos galite rasti Google). Taip pat galite susisiekti su dabartiniais ir ankstesniais agentūros klientais ir sužinoti daugiau apie jų patirtį su šiuo pardavėju. Agentūra gali daug žadėti, todėl visada verta tai patikrinti.

Įsitikinkite, kad kalbate ta pačia kalba

Jūsų pasirinkta agentūra atstovaus jūsų prekės ženklui, todėl turite būti tikri, kad kalbate ta pačia kalba. Pavyzdžiui, senamadiška, tradicinė agentūra gali būti geras pasirinkimas B2B statybos įmonei, o jauna, madinga agentūra gali būti idealus prekės ženklo balsas jaunam startuoliui.

Patikrinkite, ar jų svetainėje yra tinklaraštis. Atkreipkite dėmesį į jo bendrą dizainą ir grafiką, balso toną, temas, rašymą, antraštes ir raginimus imtis veiksmų. Paklauskite savęs, ar jų įrašai atitinka Jūsų viziją ir požiūrį.

Susipažinkite su komanda, su kuria dirbsite

Chemija yra svarbu. Suplanuokite gyvą susitikimą su rinkodaros komanda, su kuria bendrausite, ir paprašykite atsiųsti darbotvarkę. Paruoškite sąrašą klausimų, kuriuos norite užduoti apie agentūros procesus, strategijas ar kitus konkrečius dalykus, kuriuos norite išsiaiškinti.

Tokie susitikimai užima laiko, tačiau yra labai naudingi, nes padeda geriau suprasti, ar galite palaikyti sveikus darbinius santykius ir ar jums patiks dirbti vieniems su kitais. Ieškokite agentūros, kurios kompetencija atitinka jūsų pagrindinius poreikius. Jų patirtis ir kompetencija turėtų būti pritaikyta Jūsų verslui ir nišai.

Kiekvienas verslas yra unikalus ir jam reikia individualaus sprendimo. Tinkama agentūra supras, ką ir kaip jūs darote. Tinkama agentūra sugebės prisitaikyti prie jūsų auditorijos ar pardavimo ciklo.

Visko sujungimas

Tinkamo agentūros partnerio paieška reikalauja laiko ir pastangų. Tačiau kuo kruopštesnis paieškos procesas, tuo didesnė tikimybė, kad pasirinksite teisingai. Atlikite tyrimą ir užduokite tinkamus klausimus, kad įsitikintumėte, jog investuojate į savo įmonę teisingai.

Jei turite papildomų klausimų ar matote, kad reikia specialistų pagalbos parašykite mums adresu [email protected].