Garsus Ispanijos parfumeris atskleidė, kuo kvepia Lietuva

Ką apie Lietuvą pasakytų parfumeris, pirmą kartą apsilankęs mūsų šalyje? Ispanijos nišinės parfumerijos kūrėjas Salvadoro Montesinoso nedvejodamas atsakytų – Lietuva kvepia mišku, šlapia žeme ir mediena. Šie kvapai, pasak kūrėjo, ne tik atspindi vietos kraštovaizdį, bet ir kelia emocijas, skatina naujas idėjas.
Pasak parfumerijos kūrėjo, kiekviena šalis turi savitą kvapą. Lietuvą jis įvardijo kaip gamtos aromatų kraštą: „Čia atvykęs pirmiausia pajutau miško kvapą, sumišusį su šlapia žeme. Tai labai stiprus, net kiek mistiškas derinys. Pačiuliai taip pat kvepia kaip šlapia dirva – labai įdomi paralelė. Tikiu, kad tai gali tapti įkvėpimu naujam kūriniui.“
Kelias dienas Lietuvoje viešėjęs parfumeris S. Montesinoso teigia, kad kiekvienas jo sukurtas kvapas yra įkvėptas asmeninių kelionių ir nuotykių. Kūrybos procese aktyviai dalyvauja ir žmona Josefina, profesionali flamenko šokėja.
„Ji – mano mūza: pirmoji patvirtina arba atmeta mano idėjas. Ji menininkė – nepaprastai jautrios sielos ir uoslės. Ir vien tai, kad kvapus gali išreikšti šokiais, man – didžiulė dovana. Kiekvienas kvapas, kaip ir šokis, gali būti romantiškas, aistringas, švelnesnis, ramesnis arba itin aistringas ir stiprus. Juk viskas priklauso nuo nuotaikos – kiekvieną kartą galime save išreikšti skirtingai“, – sako S. Montesinoso.
Savo įspūdžiais parfumeris pasidalijo Klaipėdos „Akropolyje“ vykusiame išskirtiniame kultūriniame vakare. Renginio metu S. Montesinoso kartu su žmona, profesionalia flamenko šokėja Josefinа, pristatė prekių ženklą „Botanicae“ ir tris naujus kvapus, įkvėptus asmeninių kelionių, istorinių įvykių bei ryškių asmenybių.
„Tokie renginiai mums – galimybė tiek pristatyti išskirtinius kūrėjus, tiek praturtinti lankytojų apsipirkimo patirtį įdomiomis edukacijomis bei pasirodymais. Siekiame, kad prekybos ir pramogų centras būtų ne tik vieta įsigyti prekių, bet ir laisvalaikio erdvė, kurioje gimsta įspūdžiai ir atradimai“, – sako „Akropolis Group“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas Dominykas Mertinas.
Renginio organizatorė, parfumerijos platintoja Lietuvoje, „Krispo“ įkūrėja Kristina Strolienė džiaugėsi, kad tokių kūrėjų istorijos randa vietą ir mūsų rinkoje. „Šis vakaras buvo ne tik apie kvapus, bet ir apie kultūrinę patirtį, apie kvapą kaip meno formą. Lietuvių susidomėjimas ispaniškais kvepalais jau viršijo visus lūkesčius, nors atsivežti juos į Lietuvą nebuvo lengva“, – sako ji.
Vakaro metu flamenko šokio ritmu buvo pristatyti trys nauji „Botanicae“ kvapai, kiekvienas pasakojantis unikalią istoriją. „Itaka“ simbolizuoja kelionės troškimą ir namų ilgesį, „Endurance“ – legendinę Ernesto Shackletono ekspediciją į Pietų ašigalį, o „Taro“ dedikuotas drąsiai vokiečių fotožurnalistei Gerdai Taro.